FAQ's
Veelgestelde vragen:
1. Ik twijfel of een product het juiste is
Bij twijfels of het product het juiste is, kan u steeds een mail met foto en informatie sturen naar: info@stacaravanshop.be
2. Ik zoek een product, maar vind het niet terug in de webshop
Zoekt u een onderdeel? Dan kan u ons steeds contacteren via info@stacaravanshop.be . Graag een foto en zoveel mogelijk informatie meesturen.
3. Hoe lang is de levertermijn?
Indien het product op voorraad is, bedraagt de leveringstermijn 1 tot 5 werkdagen (na ontvangst van betaling), tenzij een andere leveringstermijn bij het product vermeld staat. Indien een product niet op voorraad is, bedraagt de leveringstermijn 5 tot 10 werkdagen.
4. Kan ik een product terugsturen?
Om een product terug te sturen, moet u eerst contact opnemen met ons binnen de 14 dagen na ontvangst van het product . Dit kan via het retourformulier (Algemene voorwaarden) of door een mail te sturen naar info@stacaravanshop.be. De kosten van de retourzending zijn u zelf. Wisselstukken die op verzoek besteld werden, kunnen niet teruggestuurd worden.
5. Wat indien het product niet kan verzonden worden met Bpost?
6. Kan ik de producten ook komen afhalen?
Enkel producten die niet kunnen verstuurd worden, kunnen afgehaald worden in ons magazijn.
7. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Er kan betaald worden met Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal en overschrijving. De gekochte goederen worden pas verstuurd na ontvangst van betaling. Indien u een product dringend nodig hebt, dan is het aangeraden om niet voor overschrijving kiezen.